Doradzą na licencji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sandler Sales Institute działa na polskim rynku od 2005 roku. Podobnie jak w całej Europie Środkowo-Wschodniej, licencjodawcą SSI Polska jest firma szkoleniowo-doradcza House of Skills.

W Polsce biur SSI jeszcze nie ma. Firma jednak zapowiada stworzenie sieci franczyzowej, która w ciągu 4 lat ma liczyć 40 punktów w całej Polsce.

- W sierpniu rozpoczyna się proces poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców - mówi Mariusz Milczarek, partner zarządzający SSI Polska. - Do końca 2007 roku chcemy podpisać 4 pierwsze umowy franczyzowe - dodaje.

Koszt inwestycji w biuro SSI Polska kształtuje się na poziomie 150 tys. zł. W zamian franczyzobiorcy otrzymają od SSI licencję na prowadzenie regionalnego oddziału. Zostaną przygotowani do prowadzenia działalności nie tylko sprzedażowej, ale również szkoleniowej i doradczej. Poza tym otrzymają wsparcie marketingowe i materiały szkoleniowe. W początkowej fazie franczyzobiorcy SSI Polska mogą liczyć na pomoc ze strony zespołu ekspertów firmy.

Zwrot poniesionych kosztów związanych z przystąpieniem do sieci SSI Polska może nastąpić już po 1,5 roku prowadzenia działalności. Pułap dochodów na poziomie 70 tys. zł miesięcznie franczyzobiorcy mogą osiągnąć po 4-5 latach prowadzenia biura.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €