Carrefour przyspiesza ekspansję w Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W wyniku przejęcia 15. hipermarketów Hypernova, 183. supermarketów Albert i 4. stacji benzynowych Carrefour stał się numerem 2 wielkiej dystrybucji w Polsce. Obecnie sieć liczy 332 sklepy, 34 stacje benzynowe. Zatrudnia 27 tys. pracowników.

Obecnie Carrefour pracuje nad rebrandingiem przejętych przez firmę sklepów Champion, Hypernowa, Globi i Albert na markę Carrefour.

Carrefour zamierza kontynuować współpracę ze sklepami franczyzowymi Albert przejętymi w ramach integracji z Aholdem. Rozważa również możliwość wprowadzenia nowego formatu sklepów franczyzowych i w związku z tym prowadzi wstępne rozmowy z potencjalnymi partnerami.

- Pierwsze placówki tego typu, Carrefour zamierza otworzyć do końca bieżącego roku, choć zasadniczo ekspansja tego formatu przewidziana jest na 2008 rok - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska .

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €