Troll i Top Secret sprzedają więcej

Giełdowa spółka Redan ma się coraz lepiej. Porozumiała się z bankami w spawie spłaty długów, a i należące do niej odzieżowe marki zanotowały ostatnio wzrost sprzedaży.
Redan, do którego należą marki Top Secret, Troll oraz Textimarekt zanotował w czerwcu wzrost skonsolidowanych przychodów o 12 proc. w porównaniu do czerwca 2006 r. Wyniosły one 24,3 mln zł. Każda z marek spółki zanotowała wzrost poziomu sprzedaży – Top Secret o 21,5 proc., Troll o 17 proc., a Textilmarket o 8,4 proc. w porównani z czerwcem 2006 r.
Wyniki finansowe od stycznia do czerwca również mają wartości dodatnie. Sprzedaż na poziomie 121,6 mln zł była wyższa o 2,6 proc. w analogicznym okresie roku ubiegłego. Rósł także poziom sprzedaży poszczególnych marek: Top Secret o 2 proc. Trolla o 3,6 a Textilmarketu o 23 proc.
(bog)See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...