Divicom coraz większy

Elbląg, Grudziądz, Choszczno, Płock – w tych miejscowościach powstały nowe placówki sieci Divicom.
Od czerwca 2007 roku do sieci sklepów komputerowo-multimedialnych Divicom przyłączyło się kolejnych 12 partnerów. Tym samym w Polsce działają już 62 sklepy partnerskie tej marki. Firma posiada również jeden sklep własny.
Placówki sieci powstają w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców (optymalnie 30–100 tys. mieszkańców, jedna jednostka na 30 tys. mieszkańców). Potencjalny partner sieci Divicom powinien dysponować kwotą 45 tys. zł na pierwsze zatowarowanie, pokrywa również koszty zakupu komputera i kasy fiskalnej oraz dostosowania lokalu do standardu sieci. Wnosi także jednorazową opłatę wstępną w wysokości 8 tys. zł. W trakcie współpracy odprowadza do centrali miesięczną opłatę rzędu 2 proc. od sprzedaży usług oraz towarów niestandardowych. W zamian sieć oferuje umeblowanie, wizualizację zewnętrzną oraz wsparcie marketingowe.
(aw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...