Muszkieterowie w Libiążu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Bricomarche, pierwszy z nowo otwieranych sklepów sieci Intermarche, będzie miał 1 tys. m2 powierzchni i znajdzie się w nim 15 tys. artykułów, w działach: majsterkowanie, dekoracja, ogród i materiały budowlane. Dla klientów przygotowano też dodatkowe usługi m.in.: cięcie drzewa i oprawianie obrazów. Nowy sklep będzie 41. pod szyldem Bricomarche.

Drugi z nowych sklepów to Intermarche, będzie miał 950 m2 powierzchni, na której znajdzie się 12 tys. artykułów. Sklep w Libiążu będzie 118 w sieci.

Oba sklepy staną blisko siebie, a dla klientów przygotowano parking na 160 samochodów.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €