Całkiem nowy Top Secret

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowa strategia Top Secret zakłada silną ekspozycję kolekcji „fashion”, z której przechodzi się do ekspozycji „casual”. Firma zachęca klientów do zakupów używając specjalnego podestu i manekinów. Dodatkowo efekt zainteresowania miejscem potęgują widoczne z zewnątrz ekrany z prezentowanymi teledyskami i filmami reklamowymi. W gliwickim punkcie o powierzchni 267 m2 dominują kolory biały, pomarańczowy oraz odcienie szarości. Całość uzupełniają metale, szkło, drewniana podłoga oraz mozaiki ścienne.

Top Secret ma 83 sklepy w całej Polsce. Do końca 2007 roku firma planuje przeprowadzenie zmian wizualizacji w kolejnych punktach.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €