Licencyjny biznes w mediach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po wielu miesiącach rozmów zapadła decyzja. 10 lipca Piotr Walter, prezes TVN, poinformował o podpisaniu umowy licencyjnej z zagraniczną siecią telewizyjną CNBC specjalizującą się w tematyce ekonomicznej.

- Dzięki współpracy z CNBC Europe uzyskujemy bezprecedensowy dostęp do zasobów globalnej stacji - mówił wczoraj na antenie TVN24 Roman Młodkowski, dyrektor programowy TVN CNBC Biznes, twórca działu biznesowego TVN i TVN24. - Będziemy wymieniać się programami poprzez stałe łącze między Warszawą a Londynem. Nasi dziennikarze będą przygotowywali dla CNBC Europe relacje z warszawskiej giełdy, co przyczyni się do wzrostu jej prestiżu i znaczenia - powiedział Młodkowski.

Dzięki podpisanej umowie kanał TVN CNBC Biznes będzie mógł korzystać z biur i centrów nadawczych CNBC na całym świecie. Nowo powstająca stacja ma podpisane już 3 umowy z sieciami kablowymi, za pośrednictwem których ma docierać nawet do 2,5 mln odbiorców.

CNBC rozwija swoją sieć licencyjną nie tylko w Polsce, ale również w Europie jako CNBC Europe. Pierwszy kanał CNBC został uruchomiony w 1989 r. w Stanach Zjednoczonych. Od 1995 roku sieć obecna jest w Azji, a rok później weszła na rynek europejski. Centrala mieści się w Englewood Cliffs w stanie New Jersey.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €