Nowy przystanek zdrowia

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowy lokal przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie został zaprojektowany w kolorystyce pistacjowej zieleni i słomkowej żółci. Łagodne oświetlenie współgra z minimalistycznym wykończeniem restauracji.

Green Way przy tworzeniu potraw i napojów unika produktów wysoko przetworzonych, genetycznie modyfikowanych i stosowanych chemicznych dodatków do żywności. Oferta sieci wyklucza mięso i produkty mięsne. Poza 30 barami wegetariańskimi, sieć Green Way firmuje również sklepy z produktami ekologicznymi Green Way Market i Bio-Piekarnie.

By stać się franczyzobiorcą sieci, należy dysponować kapitałem w wysokości od 100 do nawet 400 tys. zł. Koszty przede wszystkim zależą od powierzchni lokalu, a ta powinna mieć od 100 do 200 m2.

W niedawnej rozmowie z nami Jerzy Szkolnicki, prezes sieci Green Way, przyznał, że trwają prace nad nową koncepcją finansowania barów.

- Być może po jej dopięciu, dokonując wyboru i akceptacji, cechy osobiste przyszłego franczyzobiorcy wysuną się przed możliwości finansowe - podkreśla.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €