Turystyka - aktywny biznes
Biznes turystyczny nie lubi kapryśnej pogody - mówi Grzegorz Tryba, założyciel i prezes ACM, dystrybutora marki Bergson.
Czy sklep z odzieżą i akcesoriami turystycznymi to dobry biznes?
Polacy coraz więcej podróżują i uprawiają aktywną turystykę. Ta branża to dobry biznes, choć oczywiście nie jest pozbawiony ryzyka. Największym problemem jest kapryśna pogoda. To ona jest główną przyczyną wahań koniunktury.
Asortyment, który sprzedajecie nie jest tani. Za co lubią płacić Polacy?
Bergson przyjął się na rynku i cieszy się rosnącą popularnością. Głównie ze względu na jakość, design i funkcjonalność. Za te wartości chętnie płacą Polacy bardziej zamożni. Osoby z mniej zasobnym portfelem przy wyborze produktu kierują się głównie ceną, choć widać że od pewnego czasu jakość staje się coraz ważniejszym czynnikiem.
Rozwijacie się również na zasadzie współpracy partnerskiej. Czy proces rekrutacji partnerów w branży odzieży turystycznej jest łatwy?
Nie mamy większych problemów z rekrutacją. Nasi partnerzy to osoby, które mają doświadczenie w handlu detalicznym. Często się zdarza, że są użytkownikami produktów Bergson. Dzięki temu znają markę, są świadomi wartości produktów i znają ich zalety.
Rozmawiała (aw)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


