Carrefour z BP

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Porozumienie Carrefoura i BP zakłada, że w sklepach na sześciu stacjach benzynowych klienci będą mogli wybierać z oferty poszerzonej o tysiąc produktów francuskiej sieci sklepów. Umowa nie zakłada przejmowania sklepów przez hipermarkety.

Nawiązanie współpracy jest następstwem zapowiadanych przed kilkoma miesiącami przez Carrefoura planów przejęcia zarządzania sklepami zlokalizowanymi przy stacjach benzynowych. Francuski koncern zakładał zaopatrywanie sklepów towarami z własnym logo i być może rozwój sieci na zasadach franczyzy. Okazało się jednak, że Francuzi nie przejęli sklepów przy stacjach tylko dogadali się z BP i będą dostarczać na stacje swoje produkty.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €