Esotiq strzela w dziesiątkę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć liczy obecnie cztery punkty własne, 15 franczyzowych i 22 partnerskie.
Właściciel marek odzieżowych (Reserved i Cropp Town) wprowadził na rynek markę Esotiq w 2006 r., ale od kilkunastu lat posiada również inną markę bielizny - Henderson, skierowaną zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn. LPP nie prowadzi własnych sklepów Henderson, współpracuje łącznie z 200 partnerami, franczyzobiorcami i sklepami multibrandowymi.

Potencjalny partner marki Henderson musi posiadać pieniądze na zatowarowanie. Firma nie wymaga posiadania środków własnych ani określonego wystroju lokalu. W przypadku sklepu Esotq inwestycja wynosi ok. 40 tys. zł.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €