Zakręceni kręcą biznes
O planach rozwoju w Europie i Polsce oraz o nowym stylu ubierania się – opowiada Grzegorz Koterwa, członek zarządu Artman SA, właściciela marki House.
Dlaczego Artman zdecydował się na stworzenie firmy na Słowacji?
Dążymy do powielenia systemu sprzedaży funkcjonującego w Polsce, gdzie działają salony własne i sklepy franczyzowe oparte na systemie depozytowym.
Jak nazywa się firma i czym będzie się zajmować?
Firma przyjęła nazwę Artman Slovakia i jej głównym zadaniem będzie zarządzanie sprzedażą odzieży House na Słowacji.
Czy słowacka firma będzie działać podobnie jak polskie sklepy House na zasadach franczyzy czy będzie rozwijana według innego pomysłu?
Rozwój na Słowacji oparty będzie na pomyśle przekształcenia sklepów franczyzowych, na działające w systemie depozytowym, w którym towar pozostaje własnością Artmana. Takie rozwiązanie ułatwia globalne zarządzanie sprzedażą i eliminuje ryzyko ewentualnego pozostawienia partnerów handlowych z niesprzedanymi kolekcjami.
Czy Artman planuje inwestycje w innych krajach europejskich?
Będziemy dążyć do tworzenia spółek na rynkach, w których obecnie można kupić odzież House'a, czyli w Rosji, na Litwie, Ukrainie, Łotwie i w Estonii. Poza Polską mamy już 58 sklepów.
A jakie są plany spółki dotyczące rozwoju w Polsce? Czy liczba sklepów będzie się zwiększać?
W tym roku planujemy rozbudować sieć salonów o kilkanaście nowych punktów, ich liczba wzrośnie ze 101 do 116.
Czy klienci mogą spodziewać się nowych marek w portfolio Artmana?
Aktualnie pracujemy nad drugą marką i rezultaty prac ogłosimy jesienią. Natomiast w sklepach czeka na klientów nowa propozycja ubrań w ramach marki House – Rotate.
rozmawiał (bog)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


