Franczyzowy Vabbik

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy sklep Vabbi FO otwarto w 1999 r. Pomysł na rozwinięcie sieci franczyzowej powstał z potrzeby zagospodarowania tzw. nadmiarów magazynowych, czyli ubrań pochodzących z końcówek kolekcji, nieodebranych przez niektórych kontrahentów oraz pozostałości posezonowych. W tej chwili w salonach sieci ubierają się mieszkańcy nie tylko polskich miast, ale również Kowna, Wilna, Kłajpedy i Pragi.


W Zielonej Górze sklep Vabbi cieszy się dużą sympatią klientów

- Nie zamierzamy zwalniać tempa - zapowiada Mariusz Szeib, prezes firmy Semax, do której należy marka Vabbi FO.

W swoich planach Vabbi FO uwzględnia otwarcie kolejnych punktów w krajach nadbałtyckich, na Słowacji i Węgrzech. Natomiast przygotowania do otwarcia nowego sklepu Vabbi rozpoczęły się już w Niemczech.

Partnerzy sieci powinni mieć doświadczenie w handlu (niekoniecznie odzieżą) i odpowiedni kapitał (szczegóły w ramce poniżej). Podstawowym wymaganiem wobec franczyzobiorców jest posiadanie lub wskazanie odpowiedniego lokalu o atrakcyjnym położeniu (centrum handlowe, główna ulica miasta) i o określonej powierzchni. Wymagania kapitałowe wobec biorców licencji ograniczają się do wkładu finansowego pokrywającego koszty wyposażenia i dostosowania lokalu do wymogów firmy. W zamian, Semax przekazuje asortyment swoim franczyzobiorcom na zasadach agencyjnych. Niesprzedane nadwyżki wracają do magazynów. Oprócz tego oferuje system komputerowy, profesjonalne szkolenia dla franczyzobiorców i pracowników sklepów oraz wsparcie reklamowe i promocyjne na poziomie lokalnym, a także w skali całego kraju.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €