Lodowy interes

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy Zielona Budka, śladem konkurencji zamierza postawić na własne lodziarnio-kawiarnie??
W najbliższym czasie nie mamy takich planów. Nie zamierzamy konkurować z partnerami handlowymi i ich lodziarniami partnerskimi. Nasza strategia zakłada inwestycje w rozwój partnerskich punków gastronomicznych.

W bieżącym roku Zielona Budka obchodzi siedemdziesięciolecie istnienia. Czy w związku z tym wydarzeniem planujecie jakieś inwestycje?
Tak, zamierzamy zintensyfikować działania w segmencie: hotele , restauracje, catering. W ubiegłym roku otworzyliśmy 100 lodziarni partnerskich, w 2007 chcemy podwoić tę liczbę.

Lato to czas żniw dla producentów lodów. Jakie nowości na ten sezon przygotowała Zielona Budka?
W segmencie lodów impulsowych (są to m.in. lody na patyku, rożki) następują ciągłe zmiany, klienci wymagają od producentów produktów wzbogacanych np. o zabawki lub niezwykłych smaków czy konsystencji. Dlatego w tym roku obok naszych dotychczasowych hitów skrzyni skarbów Hugo oraz minirożków bianco nero proponujemy lody derby: śmietankowo–orzechowe lub śmietankowo–czekoladowe w polewie czekoladowej obsypane orzechami arachidowymi. Obok tego lody Hugo wzbogacą się o dwa nowe smaki: śmietankowy oraz śmietankowy w polewie czekoladowej. Natomiast w palecie lodów familijnych mamy lody przygotowane specjalnie z okazji obchodzonego przez Zieloną Budkę w tym roku siedemdziesiątego jubileuszu istnienia. Są to lody śmietankowe, bakaliowe, czekoladowe oraz orzechowe, wytworzone na bazie prawdziwej śmietany.

rozmawiał (bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €