Jaskółki wlatują do PMB Market

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Główne zmiany, jakie czekają klientów, to przede wszystkim poszerzony asortyment świeżych produktów i nowe logo - mówi Sławomir Ignatowicz, dyrektor handlowy sieci Jaskółka. - Będzie większy wybór mięsa, pieczywa, łącznie z wypiekiem na miejscu a dodatkowo pojawią się stoiska warzywne w sklepach, które dotychczas nie handlowały tym asortymentem - dodaje.


Sklep Jaskółka w Augustowie

Jaskółka posiada obecnie 78 sklepów, z czego 32 własne i 46 franczyzowych. Do końca roku planuje otwarcie co najmniej 10 punktów własnych.

Sklepy Jaskółka wchodzą w skład grupy Emperia, która posiada m.in. sieci Stokrotka, Groszek i Lewiatan Podlasie.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €