Jaskółki wlatują do PMB Market
Do końca czerwca z mapy polskich sklepów spożywczych zniknie sieć PMB Market. W jej miejsce pojawią się Jaskółki, sklepy należące do grupy Emperia prowadzącej detaliczną i hurtową sprzedaż artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych.
- Główne zmiany, jakie czekają klientów, to przede wszystkim poszerzony asortyment świeżych produktów i nowe logo - mówi Sławomir Ignatowicz, dyrektor handlowy sieci Jaskółka. - Będzie większy wybór mięsa, pieczywa, łącznie z wypiekiem na miejscu a dodatkowo pojawią się stoiska warzywne w sklepach, które dotychczas nie handlowały tym asortymentem - dodaje.

Sklep Jaskółka w Augustowie
Jaskółka posiada obecnie 78 sklepów, z czego 32 własne i 46 franczyzowych. Do końca roku planuje otwarcie co najmniej 10 punktów własnych.
Sklepy Jaskółka wchodzą w skład grupy Emperia, która posiada m.in. sieci Stokrotka, Groszek i Lewiatan Podlasie.
(mdk)See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...