Odzieżówka ma się dobrze
Pierwszy kwartał tego roku był udany pod względem finansowym dla Redanu, Vistuli&Wólczanki oraz LPP. Pełna kasa zachęca firmy do inwestycji i rozbudowy sieci.
Początek roku okazał się pomyślny dla grupy Vistula&Wólczanka, w skład której obok obu marek wchodzi Galeria Centrum. Spółka uzyskała ze sprzedaży 88,4 mln zł i 10,3 mln zysku netto.
Równie dobre wyniki zanotował Redan, właściciel marek Top Secret, Textilmarket oraz Troll. Spółka, która boryka się z kłopotami finansowymi i przechodzi program naprawczy zanotowała 52,4 mln zł przychodów i 5,1 mln zł strat, choć rok wcześniej straty były o prawie milion zł wyższe.
Dobre wyniki są również dziełem LPP (marki Cropp oraz Reserved). Spółka uzyskał 266 mln zł przychodów i zarobiła 12,7 mln zł.
Dobre wyniki finansowe skłaniają spółki do inwestycji. LPP chce kosztem 250 mln zł rozbudowywać i modernizować sieć sprzedaży. Redan na inwestycje chce przeznaczyć około 10 mln zł.
(bog)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

