Subway z napędem na cztery koła
Amerykańska sieć kanapkowa Subway planuje otwarcie nowych punktów w Polsce. Nowością mają być restauracje typu drive-in.
- Naszym celem jest pojawienie się we wszystkich miastach powyżej 100 tys. mieszkańców - zapowiada Martin Princ, menedżer ds. rozwoju Subway na Europę Środkowo-Wschodnią. - Do końca roku chcemy podwoić liczbę restauracji w Polsce - dodaje.
Subway posiada obecnie 5 lokali w kraju. Trzy są zlokalizowane w Warszawie, jeden w Krakowie i jeden w Gdańsku.

Pod koniec 2006 roku sieć uznała polski rynek za priorytetowy i z początkiem 2007 roku rozpoczęła prawdziwy rozwój. Przedstawicielom Subway'a Polska przypomina Niemcy sprzed 6 lat. Teraz na tamtejszym rynku sieć posiada 425 restauracji.
Nowością w sieci mają być punkty typu drive-in, które od standardowych ma odróżniać przede wszystkim lokalizacja.
- Stacjonarne restauracje Subway są zlokalizowane w ścisłych centrach miast i centrach handlowych, natomiast koncepcja drive-in zakłada lokale wolnostojące, które wymagają większej powierzchni, a tym samym wyższych nakładów inwestycyjnych ze strony franczyzobiorców - tłumaczy Martin Princ.
Restauracje typu drive-in to drugi etap rozwoju sieci w Polsce. Lokale mają stanąć w atrakcyjnych miejscach, gdzie mogłyby działać nawet 24 h na dobę.
Martin Princ konkurencji się nie boi. Jego zdaniem Polacy są coraz bardziej wymagającymi klientami, a sieć Subway ma doskonałą obsługę i wysokiej jakości produkty. - Wśród polskich klientów wzrasta świadomość zdrowego odżywiania, a to jest właśnie naszą siłą - podsumowuje.
p(mdk)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej