Mniejsze przychody Redana
Marki Top Secret oraz Troll zanotowały w marcu tego roku spadek poziomu sprzedaży. Lepsze wyniki zanotował Textilmarket - trzecia marka grupy Redan.
Giełdowa spółka Redan osiągnęła w marcu 18,8 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży i była o 4 proc. niższa niż od wyników osiągniętych przez firmę w marcu 2006 r.
Obok spadku przychodów spadł także poziom sprzedaży. Top Secret zanotował w marcu spadek sprzedaży o 6 proc., a sieć Troll spadek o 24 proc. w porównaniu z marcem ubiegłego roku. Natomiast dyskontowa sieć Textilmarket zanotowała wzrost o 26 proc. Przedstawiciele Redanu tłumaczą, że w obecnym roku marzec jest miesiącem sprzedaży nowych kolekcji, podczas gdy w marcu ubiegłego roku trwały jeszcze wyprzedaże.

Jeden ze sklepów marki Top Secret
Równocześnie wielkość przychodów grupy Redan ze sprzedaży w bieżącym roku wyniosła w marcu 52 mln zł i była o 4 proc. wyższa w porównaniu z rokiem ubiegłym.
(bog)See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...