Ze Wschodu na Górny Śląsk

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Obecnie działają już cztery sklepy międzynarodowej sieci SELA, w tym trzy franczyzowe – w Lublinie (CH Olimp), Rybniku (CH PLAZA) i Sosnowcu (CH PLAZA). Do otwarcia szykują się kolejni franczyzobiorcy, m.in. w Lublinie (CH Plaza) i w Garwolinie.

SELA rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w Polsce w lipcu 2006 roku. Otworzyła wtedy salon firmowy w warszawskiej Reducie. Na świecie działa ponad 550 sklepów w 15 krajach. Większość z nich prowadzą franczyzobiorcy.


Nowy sklep SELA z odzieżą casual w Sosnowcu

Asortyment sklepów SELA obejmuje ubrania dla kobiet i mężczyzn, młodzieży oraz dzieci. Otwarcie sklepu o pow. ok. 150 m2 to dla franczyzobiorcy koszt ok. 150 tys. zł. Inwestycja obejmuje remont i urządzenie lokalu. Wizualizację projektu wyposażenia i oświetlenia wnętrza franczyzobiorca otrzymuje w pakiecie startowym. Ponadto właściciel sklepu otrzymuje wsparcie marketingowe, logistyczne, zatowarowanie na zasadach komisu i szkolenie w salonie firmowym w Warszawie. Sieć nie pobiera żadnych opłat licencyjnych. (kiw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €