RuckZuck w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma powstała w Niemczech w 2004 roku. Zajmuje się sprzedażą, m.in. paneli podłogowych i drzwi wewnętrznych, ale także podłóg drewnianych, drzwi zewnętrznych, klamek, listew i akcesoriów montażowych. W niektórych sklepach prowadzona jest również sprzedaż hurtowa.

Od momentu wprowadzenia konceptu RuckZuck na polski rynek (w połowie 2004 roku), uruchomione zostały 63 dyskonty. Firma posiada tylko jedną placówkę własną, reszta należy do sieci partnerskiej. Sklep własny został otwarty, aby sprawdzić tę koncepcję sprzedaży. Po okresie testowym firma skupiła się na rozwoju sieci partnerskiej.

Sieć cały czas się rozwija i na najbliższy okres ma ambitne plany. Jej strategia rozwoju zakłada posiadanie ok. 200 punktów handlowych w takich lokalizacjach, aby dyskont był w zasięgu dojazdu każdego Polaka.

Około 20 punktów z planowanych dyskontów, to placówki o większej powierzchni ok. 1 tys. m2 i reprezentacyjnym charakterze. Strategia firmy zakłada również rozszerzenie asortymentu, który będą mogli sprzedawać partnerzy.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €