Piotr i Paweł z nowym logo
Sieć delikatesów „Piotr i Paweł” ma nowe logo. To pierwszy krok do zmiany wizerunku sieci.
W sieci Piotr i Paweł rozpoczęto zmianę wizerunku od umieszczania odświeżonego logotypu w nowo otwieranych sklepach w Toruniu i Poznaniu. Stopniowo logo ma pojawić się we wszystkich placówkach. Aktualnie w sieci działa ponad 30 placówek handlowych, w tym 15 sklepów franczyzowych. Pod koniec 2007 r. liczba punktów ma się zwiększyć do 40.

- Strategia firmy zakłada, że 50 proc. łącznej liczby placówek będą stanowić sklepy własne, 50 proc. sklepy franczyzowe – mówi Błażej Patryn z sieci Piotr i Paweł.
Sieć rozwijana jest przede wszystkim w regionie zachodniej i centralnej Polski. Tylko w stolicy Wielkopolski działa już 9 sklepów Piotr i Paweł.
(aw)See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...