Wiosenne porządki w restauracjach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W restauracjach KFC zmienił się wystrój wnętrz – lokale podzielono na strefę „szybkich przekąsek” dla klientów spędzających w restauracji zaledwie kilka minut oraz strefę dla osób, które w KFC spędzają czas na lekturze gazet czy spotkaniu. Strefy oddzielone są od siebie żaluzjami i specjalnymi przegrodami. Klienci siedzą na tapicerowanych krzesłach wyposażonych w podłokietniki albo na fotelach lub sofach.

Dodatkowo, sieć zaoferowała klientom większości restauracji nowy sposób serwowania napojów chłodzących (m.in. Pepsi, Seven Up, Lipton Ice Tea). Zamawiający w lokalu może nalewać napoje bez ograniczeń, w zależności od potrzeb. Za to do wszystkich lokali sieci wprowadzono bezpłatne i nielimitowane hot spoty, czyli bezprzewodowy dostęp do internetu.

Modernizację swoich restauracji kontynuuje sieć restauracji McDonald's. Dotychczas gruntownie przebudowane zostały m.in. restauracje w Częstochowie, Gdańsku, Wrocławiu, Warszawie, Katowicach, Legnicy i Zielonej Górze. W samej Warszawie łącznie działa już sześć lokali o podniesionym standardzie. W trakcie modernizacji są kolejne obiekty. Plan zakłada stopniową przebudowę większości z 210 lokali w Polsce. Koszt przebudowy jednego obiektu wynosi około 2 mln złotych.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €