Odzież więcej warta
Firma odzieżowa Aryton przygotowuje się do wejścia na giełdę papierów wartościowych. Zanim to nastąpi, musi powiększyć sieć sklepów własnych i franczyzowych.
Aby giełdowy debiut Arytona przyniósł spółce korzyści, wymagana jest poprawa wyników finansowych. W 2006 roku obroty firmy wyniosły 18 mln zł, a do udanego wejścia na parkiet potrzebne są przychody ze sprzedaży na poziomie 50 mln zł.

Przedstawiciele firmy liczą na to, że wzrost przychodów będzie możliwy m.in. dzięki rozbudowie sieci sklepów własnych i franczyzowych. Nowe placówki handlowe mają powstać w dużych miastach na terenie całej Polski (m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Toruniu, Lublinie, Łodzi i Częstochowie). Aktualnie pod szyldem Arytona działa 16 salonów własnych i franczyzowych i około 50 stoisk partnerskich.
(aw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...