Big Star będzie większy
Przedstawiciele sieci salonów Big Star wprowadzają zmiany. Zaczynają od zwiększenia powierzchni sklepów.
Strategia rozwoju firmy zakłada sukcesywny wzrost liczby sklepów działających na zasadach agencji oraz sklepów firmowych. Zwiększać się będzie również powierzchnia sklepów z około 80 do 100-200 m2. To jednak nie koniec nowości Big Stara.
- Nawiązaliśmy współpracę z Mille Monferin, włoskim projektantem, który będzie odpowiedzialny za kolekcję dżinsową – dodaje Adam Ambroży z firmy Big Star.

Big Star jest jedną z najbardziej licznych sieci sklepów franczyzowych. W chwili obecnej liczy 238 punktów, w tym aż 187 prowadzą dealerzy i agenci pracujący na marży. Firma poszukuje partnerów przede wszystkim w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
Partner sieci Big Star ma do wyboru dwa systemy współpracy: dealerski lub agencyjny. Jako dealer - sam wybiera kolekcję, którą chce sprzedawać (bez prawa zwrotu). W zamian za większe ryzyko wynagradzany jest wyższą marżą. W przypadku punktów agencyjnych za dobór kolekcji oraz za inwestycje w sklepie odpowiada w większości Big Star. Marża agenta jest jednak nieco niższa od wynagrodzenia dealera.
(aw)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


