Big Star będzie większy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Strategia rozwoju firmy zakłada sukcesywny wzrost liczby sklepów działających na zasadach agencji oraz sklepów firmowych. Zwiększać się będzie również powierzchnia sklepów z około 80 do 100-200 m2. To jednak nie koniec nowości Big Stara.

- Nawiązaliśmy współpracę z Mille Monferin, włoskim projektantem, który będzie odpowiedzialny za kolekcję dżinsową – dodaje Adam Ambroży z firmy Big Star.

Big Star jest jedną z najbardziej licznych sieci sklepów franczyzowych. W chwili obecnej liczy 238 punktów, w tym aż 187 prowadzą dealerzy i agenci pracujący na marży. Firma poszukuje partnerów przede wszystkim w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Partner sieci Big Star ma do wyboru dwa systemy współpracy: dealerski lub agencyjny. Jako dealer - sam wybiera kolekcję, którą chce sprzedawać (bez prawa zwrotu). W zamian za większe ryzyko wynagradzany jest wyższą marżą. W przypadku punktów agencyjnych za dobór kolekcji oraz za inwestycje w sklepie odpowiada w większości Big Star. Marża agenta jest jednak nieco niższa od wynagrodzenia dealera.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €