Moodo w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Moodo – jeszcze jedną markę z branży odzieżowej.
Właściciele marki Moodo rozpoczęli swoją działalność w branży odzieżowej z początkiem lat 90. Od początku swojego istnienia firma zajmowała się handlem hurtowym i detalicznym odzieży. W 2003 roku powstała marka Moodo Urban Fashion Mode.
Obecnie firma zajmuje się projektowaniem i produkcją odzieży, a także jej dystrybucją poprzez sieć sklepów własnych i partnerskich. Właściciele postanowili stworzyć również sieć sklepów franczyzowych. W związku z tym w całej Polsce poszukiwani są franczyzobiorcy.
Osoba, która chce zostać franczyzobiorcą Moodo musi dysponować kwotą ok. 15 tys. zł, konieczną na otwarcie sklepu. W koszty uruchomiania jednostki franczyzowej wliczone są wydatki związane z adaptacją lokalu. Franczyzodawca wymaga dodatkowo zabezpieczenia w formie kaucji i weksla. Roczna opłata za korzystanie z licencji na prowadzenie sklepu Moodo wynosi 1 tys. zł. Firma nie pobiera opłat na fundusz marketingowy. Pomieszczenie, w którym prowadzona będzie działalność musi mieć powierzchnię min. 30 m2. Franczyzobiorca zobowiązany jest do adaptacji i wyposażenia lokalu zgodnie z wymogami sieci. Szacowany przez przedstawicieli sieci okres zwrotu z inwestycji to ok. 6 miesięcy.
Franczyzodawca zapewnia szkolenia niezbędne do właściwego prowadzenia sklepu: dot. wystroju sklepu, ekspozycji towaru, obsługi klienta, a także informacji o produkcie i procedur operacyjnych. Firma Moodo proponuje nietypową franczyzę, bowiem franczyzobiorca nie jest właścicielem towaru sprzedawanego we własnym sklepie. Nie płaci on za zatowarowanie punktu, w związku z tym otrzymuje prowizję od sprzedaży, a nie zysk, którego część zazwyczaj odprowadza się na rzecz franczyzodawcy. Moodo zapewnia niezbędną reklamę służącą dalszemu promowaniu marki oraz wsparcie w zakresie materiałów promocyjnych.
Firma posiada 8 jednostek własnych, 39 partnerskich i 2 franczyzowe. – Obecnie stawiamy na szybki rozwój sieci sprzedaży poprzez wprowadzenie systemu franczyzowego. Nie zaniedbujemy jednak rozwoju sklepów własnych oraz sklepów partnerskich (multi i monobrendowych) – mówi Grzegorz Kwinta dyr. ds. sprzedaży Moodo.
Firma zdecydowała się na rozwój poprzez system franczyzowy, ze względu na duże zainteresowanie ze strony potencjalnych franczyzobiorców, jak również na duże zainteresowanie dotychczasowych partnerów. Po entuzjastycznym przyjęciu nowej marki na rynku, rozwój sieci poprzez franczyzę jest naturalnym krokiem w dalszym procesie ewolucji firmy.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

