Artman myśli o nowej marce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Artman na powstanie nowej marki zamierza przeznaczyć około 20 mln zł. Być może spółka przejmie istniejącą już na rynku sieć posiadającą własne sklepy. Jeśli plan się nie powiedzie druga sieć Artmana zostanie zbudowana od podstaw.

Oferta nowej marki ma być skierowana do podobnych klientów, których ma obecnie House, czyli młodych ludzi w wieku 15 – 25 lat.

Krakowska firma w 2007 r. planuje zwiększyć liczbę sklepów ze 138 do 189. Większa część placówek powstać ma w Rosji. Do 2010 r. spółka chce mieć 390 sklepów: 250 za granicą i 140 w Polsce. Ponad połowę wszystkich sklepów mają stanowić placówki franczyzowe. Firma w najbliższej przyszłości planuje również wejście na rynek rumuński i do Bułgarii.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €