Instrukcja obsługi Europy napisana jest po angielsku
- mówi Derek Price z Grupy Linguaphone, która szuka masterlicencjobiorcy w Polsce
Czy na Polskim rynku jest miejsce dla kolejnej szkoły języka angielskiego?
Zdecydowanie tak. Od kilku lat obserwujemy tendencję wzrostową na tym rynku rynku szkół językowych - wśród języków obcych największym zainteresowaniem cieszy się właśnie angielski. Jest bowiem językiem globalnym obowiązującym w biznesie i codziennej komunikacji, niepodzielnie króluje też w internecie. Kiedyś angielski był dodatkowym atutem, dzisiaj jest niezbędnym narzędziem pracy. Tendencje te dotyczą nawet zachodniej części Europy, gdzie znajomość angielskiego jest większa niż w Polsce. Nie obawiamy się o polski rynek, tym bardziej, że oferujemy to dwa sprawdzone pomysły na nauczanie języków w jednej licencji. Pierwszy z nich to Direct English - sieć szkół językowych, które stosują bogatą kompilację nauczania – zestaw dwujęzycznych materiałów do samodzielnej nauki, indywidualne zajęcia z lektorem, zajęcia w grupach oraz on-line. Drugim konceptem jest Linguaphone – system nauczania języków obcych na odległość.
75 tys. Euro to poważna suma, zwłaszcza w Polsce. Co dostanie masterlicencjobiorca za tę kwotę?
Po pierwsze wyłączne prawa do używania marek Direct English i Linguaphone na terenie Polski przez okres 10 lat. Nasz licencjobiorca w Polsce może też liczyć na osobiste zaangażowanie naszych najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania, produkcji, IT oraz marketingu w sieć rozwijaną w Polsce. Tę pomoc licencjobiorca otrzyma na każdym etapie działalności. Już od pierwszego dnia współpracy nasz Business Development Manager będzie pomagał biorcy licencji master przy starcie przedsięwzięcia oraz w rozwijaniu działalności. Przez dwa tygodnie masterlicencjobiorca przejdzie niezbędne szkolenia, a w jego siedzibie zainstalujemy niezbędne systemy informatyczne, które pozwolą na śledzenie przebiegu kursów oraz administrowanie siecią szkół i sprzedażą kursów na odległość. Masterlicencjobiorca może też liczyć na bardzo rozbudowaną pomoc w zakresie promocji i marketingu, m.in. plan marketingowy otwarcia szkoły, materiały na temat marki, dostęp do naszego Extranetu i rzecz jasna wsparcie w postaci kampanii marketingowych, które pomogą wypromować w Polsce marki Direct English oraz Linguaphone.
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży edukacja
Abakus Europe
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Akademia Młodych Sportowców
Zajęcia sportowe dla dzieci
Akademia Pamięci
Treningi pamięci
AMAkids Polska
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Best Brain
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Brazilian Soccer Schools
Szkoły piłkarskie dla dzieci
EarlyMath
Szkoły matematyki
Early Stage
Szkoły języka angielskiego
Edu3Dkacja
Zajęcia edukacyjne projektowania i drukowania 3D
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Emotka
Zajęcia w zakresie inteligencji emocjonalnej
Galileusz
Kursy maturalne, ósmoklasisty, korepetycje
Giganci Programowania
Zajęcia z programowania dla dzieci i młodzieży
Helen Doron English / Español
Szkoły języka angielskiego
IQ UP!
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Kids&Us
Szkoły języka angielskiego
KnockKnock
Zajęcia z majsterkowania dla dzieci
La Mancha
Szkoły języka hiszpańskiego i portugalskiego
Lingotot
Szkoły języka angielskiego
MałyInżynier.pl
Zajęcia z robotyki i eksperymentów
MathRiders Polska
Szkoły matematyki
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Szkoły matematyki
Restart
Warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych
SmartyKids
Centra edukacji i rozwoju
Socatots
Zajęcia sportowe dla dzieci
Verbatoria
Centra kreatywności dla dorosłych i dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

