Modny koncept na sportowo
W Warszawie ruszył nowy sklep Intersport. To czternasty punkt sieci na terenie Polski.
Nowo otwarty sklep sportowy działa w centrum handlowym Złote Tarasy i zajmuje powierzchnię ponad tysiąca m2. Choć w Polsce pod szyldem Intersport działa już 14 punktów, to stołeczny salon jest pierwszym, w którym zrealizowano wszystkie elementy projektu wizerunkowego sieci w ostatecznym kształcie.

- Prace projektowe trwały 14 miesięcy. W każdym z dotychczasowych sklepów marki testowano kolejno koncepcję fasady, aranżację wnętrza i systemy meblowe oraz oświetlenie i merchandising – mówi Krzysztof Tłuszcz, właściciel firmy Kontekst, w której powstał projekt wizerunkowy sieci Intersport.
Następne sklepy marki Intersport będą zrealizowane w poznańskim Starym Browarze, we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim i w gdańskiej Galerii Bałtyckiej. Dla nowych projektów uzyskano już akceptację zarządców centrów handlowych.
(aw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...