Modny koncept na sportowo

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowo otwarty sklep sportowy działa w centrum handlowym Złote Tarasy i zajmuje powierzchnię ponad tysiąca m2. Choć w Polsce pod szyldem Intersport działa już 14 punktów, to stołeczny salon jest pierwszym, w którym zrealizowano wszystkie elementy projektu wizerunkowego sieci w ostatecznym kształcie.

- Prace projektowe trwały 14 miesięcy. W każdym z dotychczasowych sklepów marki testowano kolejno koncepcję fasady, aranżację wnętrza i systemy meblowe oraz oświetlenie i merchandising – mówi Krzysztof Tłuszcz, właściciel firmy Kontekst, w której powstał projekt wizerunkowy sieci Intersport.

Następne sklepy marki Intersport będą zrealizowane w poznańskim Starym Browarze, we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim i w gdańskiej Galerii Bałtyckiej. Dla nowych projektów uzyskano już akceptację zarządców centrów handlowych.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €