Array ( [article] => Array ( [pid] => 41119 [country] => pl [article_id] => 3320 [article_date] => 2007-02-23 [articletype_id] => 1 [article_title] => Organique w katalogu franczyz i systemów partnerskich [article_intro] => W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć zajmującą się sprzedażą kosmetyków naturalnych Organique. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 3 [img_photo_description] => Kosmetyki Organique oparte są na naturalnych substancjach aktywnych, przystosowane do różnych typów skóry. [secret] => scrtk557b7855a7f1551fe1aa60cf10025315 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => kosmetyki, biżuteria, upominki [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => organique-katalogu-franczyz-systemow-partnerskich [article_title_striped] => Organique w katalogu franczyz i systemów partnerskich [dir] => article [article_text_photo] =>

Firma Organique zajmuje się produkcją kosmetyków naturalnych, które sprzedawane są przez sklepy należące do sieci franczyzowej. Firma istnieje od 1999 roku. W sieci działają obecnie dwa sklepy: w Szczawnie-Zdroju i Swarzędzu. Sprzedawcy są jednocześnie konsultantami, którzy doradzają jak zadbać o zdrowy wygląd i dobre samopoczucie. Podpowiedzą również jak wykonać zabiegi SPA w domu.

- Aktualnie wprowadzamy 4 linie do pielęgnacji ciała z serii natur&senses. Kosmetyki te oparte są na naturalnych substancjach aktywnych, przystosowane do różnych typów skóry. Przeznaczone są zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn – mówi Tomasz Czarski z Organique. - Wprowadzamy jednocześnie serię SPA – bezzapachowe mydła dla skór wrażliwych, na bazie glinki Ghassoul, masła shea, mleka koziego, glinki zielonej, oleju z oliwek i glinki kaolinowej.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Organique poszukuje obecnie franczyzobiorców na terenie Polski i poza jej granicami. Stawia sobie za cel zaistnienie w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Koncept jest dopracowany w szczegółach zarówno w sensie projektowym, dekoracji wnętrz, szczegółów dotyczących form pakowania i promocji produktów. Część z nich wykonywana jest w Polsce i dostarczana na koszt franczyzodawcy.

Kapitał niezbędny na sfinansowanie inwestycji to 35-60 tys. zł w zależności od kosztów najmu i wydatków remontowych. W zależności od wielkości i lokalizacji placówki koszt inwestycji w lokal wraz z wyposażeniem waha się w granicach 1-3 tys. zł za m2. Koszty remontu pomieszczenia, w którym prowadzony będzie sklep Organique wynoszą ok. 500 zł za m2. Franczyzobiorca nie ponosi żadnych opłat wstępnych. Co miesiąc zobowiązany jest do odprowadzania 2 proc. od przychodów na rzecz funduszu marketingowego firmy.

Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy dysponować lokalem lub powierzchnią w innym sklepie z kosmetykami – 10-60 m2. W gestii franczyzobiorcy leży dostosowanie sklepu do proponowanych przez firmę standardów. Franczyzodawca zapewnia szkolenia produktowe i z zakresu technik sprzedaży. Doświadczenie w branży jest przydatne, ale firmie bardziej zależy na otwartości na pomysły, motywacji do stworzenia ciekawego sklepu i przekazywaniu klientom idei związanych ze zdrową pielęgnacją ciała i zmysłów.

– Franczyza daje możliwość skuteczniejszego przekazania naszej filozofii. Możemy sobie pozwolić na tworzenie sklepów o ciekawym, nietuzinkowym wystroju wnętrza i świetnej ofercie – mówi Czarski. – Otwieranie placówek franczyzowych umożliwia również bezpieczniejszy rozwój gamy produktów, daje pewność, że nie znajdą się one w niechcianym środowisku, w nieestetycznych wnętrzach, sprzedawane przez niekompetentnych ludzi.

Szacowany przez przedstawicieli firmy okres zwrotu z inwestycji to ok. 12 miesięcy.

(agaka)

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 166 [author_pid] => 1078 [author_name] => Agnieszka Turska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>

Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Filologia Polska ze specjalizacją filologia dla mediów. W redakcji miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i portalu Franchising.pl od marca 2006 r. Zajmuje się social mediami i projektowaniem graficznym. Prywatnie miłośniczka kotów, żeglowania, mazurskich ognisk, dobrej książki i muzyki.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/agakapl [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/agakapl/ [author_photo] => Array ( [pid] => 205434 [itemserver_id] => 51038 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => d27/e75/agnieszka-turska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => agnieszka-turska ) ) [link] => /artykul/3320/organique-katalogu-franczyz-systemow-partnerskich/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81647 [country_item] => pl [description] => Kosmetyki Organique oparte są na naturalnych substancjach aktywnych, przystosowane do różnych typów skóry. [path] => 6df/4c9/organique_male_produkt.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 220 [img_height] => 220 [itemserver_id] => 10778 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81646 [country_item] => pl [description] => Kosmetyki Organique oparte są na naturalnych substancjach aktywnych, przystosowane do różnych typów skóry. [path] => 34b/0a2/organique.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 270 [itemserver_id] => 10779 ) ) ) [og_image] => 34b/0a2/organique.jpg [article_date_formated] => 23.02.2007 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81646 [country_item] => pl [description] => Kosmetyki Organique oparte są na naturalnych substancjach aktywnych, przystosowane do różnych typów skóry. [path] => 34b/0a2/organique.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 270 [itemserver_id] => 10779 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81646 [country_item] => pl [description] => Kosmetyki Organique oparte są na naturalnych substancjach aktywnych, przystosowane do różnych typów skóry. [path] => 34b/0a2/organique.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 270 [itemserver_id] => 10779 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )

Organique w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Organique zajmuje się produkcją kosmetyków naturalnych, które sprzedawane są przez sklepy należące do sieci franczyzowej. Firma istnieje od 1999 roku. W sieci działają obecnie dwa sklepy: w Szczawnie-Zdroju i Swarzędzu. Sprzedawcy są jednocześnie konsultantami, którzy doradzają jak zadbać o zdrowy wygląd i dobre samopoczucie. Podpowiedzą również jak wykonać zabiegi SPA w domu.

- Aktualnie wprowadzamy 4 linie do pielęgnacji ciała z serii natur&senses. Kosmetyki te oparte są na naturalnych substancjach aktywnych, przystosowane do różnych typów skóry. Przeznaczone są zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn – mówi Tomasz Czarski z Organique. - Wprowadzamy jednocześnie serię SPA – bezzapachowe mydła dla skór wrażliwych, na bazie glinki Ghassoul, masła shea, mleka koziego, glinki zielonej, oleju z oliwek i glinki kaolinowej.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Organique poszukuje obecnie franczyzobiorców na terenie Polski i poza jej granicami. Stawia sobie za cel zaistnienie w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Koncept jest dopracowany w szczegółach zarówno w sensie projektowym, dekoracji wnętrz, szczegółów dotyczących form pakowania i promocji produktów. Część z nich wykonywana jest w Polsce i dostarczana na koszt franczyzodawcy.

Kapitał niezbędny na sfinansowanie inwestycji to 35-60 tys. zł w zależności od kosztów najmu i wydatków remontowych. W zależności od wielkości i lokalizacji placówki koszt inwestycji w lokal wraz z wyposażeniem waha się w granicach 1-3 tys. zł za m2. Koszty remontu pomieszczenia, w którym prowadzony będzie sklep Organique wynoszą ok. 500 zł za m2. Franczyzobiorca nie ponosi żadnych opłat wstępnych. Co miesiąc zobowiązany jest do odprowadzania 2 proc. od przychodów na rzecz funduszu marketingowego firmy.

Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy dysponować lokalem lub powierzchnią w innym sklepie z kosmetykami – 10-60 m2. W gestii franczyzobiorcy leży dostosowanie sklepu do proponowanych przez firmę standardów. Franczyzodawca zapewnia szkolenia produktowe i z zakresu technik sprzedaży. Doświadczenie w branży jest przydatne, ale firmie bardziej zależy na otwartości na pomysły, motywacji do stworzenia ciekawego sklepu i przekazywaniu klientom idei związanych ze zdrową pielęgnacją ciała i zmysłów.

– Franczyza daje możliwość skuteczniejszego przekazania naszej filozofii. Możemy sobie pozwolić na tworzenie sklepów o ciekawym, nietuzinkowym wystroju wnętrza i świetnej ofercie – mówi Czarski. – Otwieranie placówek franczyzowych umożliwia również bezpieczniejszy rozwój gamy produktów, daje pewność, że nie znajdą się one w niechcianym środowisku, w nieestetycznych wnętrzach, sprzedawane przez niekompetentnych ludzi.

Szacowany przez przedstawicieli firmy okres zwrotu z inwestycji to ok. 12 miesięcy.

(agaka)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €