Carrefour - ekspansja małych sklepów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mały hipermarket powstał w Radomsku i jest czwartym w Polsce, który przeszedł zabiegi rebrandingowe. Nowa placówka powstała z przekształcenia działającego dotychczas sklepu Champion. Prace remontowe trwały dwa tygodnie. W nowym sklepie o powierzchni ponad 2 tys. m. kwadratowych pracę znajdzie około 100 osób.

Francuska firma zamierza w tym roku otworzyć w całej Polsce siedem hiper i czternaście supermarketów. W planach jest dalsza zmiana szyldów sieci sklepów: Globi, Champion i Hypernova na Carrefour.

W 2007 roku francuska firma będzie kontynuowała prace nad opracowaniem konceptu franczyzowego. Polski oddział będzie się wzorował na doświadczeniu grupy Carrefour we Francji, Belgii i Grecji, gdzie działają sklepy franczyzowe. Nie wiadomo jednak, kiedy pierwsi krajowi franczyzobiorcy przystąpią do sieci. Nie wykluczone, że stanie się to nie wcześniej niż w przyszłym roku.

W ciągu 10 lat działalności w Polsce Carrefour uruchomił 125 sklepów, w tym 42 hiper i 83 supermarkety. Firma przejęła również sieć sklepów Globi i 12 sklepów Hypernova. W ubiegłym roku sieć Carrefoura powiększyła się o 10 hipermarketów i 14 supermarketów, powstało też 7 nowoczesnych centrów handlowych. Równocześnie wdrożono nowe formaty handlowe, tzw. małe hipermarkety oraz supermarkety Carrefour Express. Carrefour jest również właścicielem 24 stacji paliw.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €