Muszkieterowie ruszają do boju
Grupa Muszkieterów skupiająca sklepy Intermarche i Bricomarche osiągnęła w 2006 roku obroty przekraczające 2 mld zł. Władze spółki zapowiadają osiągnięcie jeszcze lepszych wyników w tym roku.
Według danych firmy, sklepy Intermarche osiągnęły w ubiegłym roku obroty w wysokości 1 mld 902 mln zł i wzrost obrotów o 7 proc., a sieć Bricomarche osiągnęła wynik 382 mln zł i 11 proc. wzrost obrotów. Łącznie obroty Muszkieterów wyniosły 2 mld 230 mln zł.
W Polsce działa obecnie 115 marketów pod znakiem Intermarche i 40 sklepów Bricomarche. W tym roku sieć Intermache ma się powiększyć o 30 placówek. Sklepy, tak jak do tej pory, powstawać będą w miastach średnich i małych, w których liczba mieszkańców waha się od 20 do 70 tys.
Na 2007 rok planowane jest również utrzymanie dynamiki wzrostu w sklepach obu sieci. Pomóc w tym mają strategie oparte o niskie ceny najpopularniejszych artykułów oraz duży wybór świeżych produktów.
(bog)See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...