Direct English szuka masterlicencjobiorcy w Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właścicielem marki Direct English jest grupa Linguaphone, światowy potentat w dziedzinie nauczania języków obcych, który rozwija na świecie sieć szkół języka angielskiego (ponad 90 placówek w 20 krajach) oraz sprzedaje system nauczania języków na odległość Linguaphone (15 języków i 7 milionów klientów na świecie).W Europie firma rozwija działalność poprzez masterlicencję we Francji, Hiszpanii, Portugalii oraz Grecji. Pod koniec 2006 roku licencje master zostały sprzedane we Włoszech, Egipcie, Turcji, oraz Indiach. Kolejne szkoły powstaną niebawem w Czechach, Rosji, na Ukrainie i Węgrzech, ale też w Kazachstanie, Chile, Argentynie oraz na Tajwanie. Wśród rynków, którymi interesuje się Grupa Linguaphone znalazła się także Polska.

Językowy biznes

Koncept biznesowy Direct English to szkoła językowa o bardzo elastycznym programie nauczania. Direct English nazywa go "tailored" - "uszyty na miarę", ponieważ – jak twierdzi - w maksymalny sposób dostosowany jest do percepcyjnych i czasowych możliwości słuchacza. W Direct English nie ma bowiem wyznaczonych godzin zajęć i ścisłego planu - słuchacze mają możliwość dowolnego kompilowania samodzielnej nauki z zajęciami pod okiem lektora i grupowymi konwersacjami. Elastyczność Direct English pozwala na przerwanie kursu w każdej chwili i powrocie na ten sam poziom w wybranym przez siebie czasie. Direct English dysponuje programami edukacyjnymi zarówno dla słuchaczy indywidualnych, jak i klientów korporacyjnych. Licencjodawca dopuszcza rozwój sieci na kilka sposobów – od sieci własnej masterlicencjobiorcy, poprzez udzielanie licencji nowym podmiotom, aż po przyjmowanie do sieci szkół funkcjonujących pod innymi markami.

Jedna licencja = dwie marki

Głównym konceptem rozwijanym w Polsce będzie sieć szkół Direct English, jednak przyszły masterflicencjobiorca otrzyma również prawo do marki i konceptu Linguaphone – systemu nauczania na odległość. Początkowo Grupa Linguaphone kierowała swoją ofertę wyłącznie do szkół językowych i firm szkoleniowych, teraz jednak wśród potencjalnych masterlicencjobiorców znaleźli się indywidualni przedsiębiorcy. Poza znaną, globalną marką i kompletnym programem kształcenia, przyszłemu masterfranczyzobiorcy Grupa Linguaphone zapewnia wstępne i dodatkowe szkolenia w Wielkiej Brytanii oraz bieżącą pomoc na każdym etapie działalności. Koszt licencji to 75 tys. euro.

Więcej informacji w katalogu licencji master lub na www.linguaphonegroup.com

Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €