Próchnik ma dobry początek

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Łódzki Próchnik słynący z szycia kurtek i płaszczy zanotował również dobre wyniki sprzedaży. Były one również o 100 proc. wyższe niż w styczniu 2006 r. Dobre wyniki zachęciły kierownictwo firmy do otwierania kolejnych sklepów w kraju i zagranicą. Spółka ma obecnie w Polsce 15 salonów, jej produkty obecne są również w sklepach multibrandowych. Plan na obecny rok zakłada otwarcie 10 nowych placówek handlowych.

Łódzka firma szykuje się również do ekspansji na Wschodzie. Jesienią 2006 r. otwarty został salon Próchnika we Lwowie. W tym roku ma ruszyć kolejny sklep na Ukrainie - w Kijowie. Firma planuje również uruchomienie kilku sklepów w Rosji.

Choć wyniki sprzedaży w styczniu są niezłe, zarząd firmy planuje wzbogacenie kolekcji. Chodzi m.in. o uniknięcie sytuacji z obecnej zimy, kiedy pogoda nie sprzyjała zakupom odzieży wierzchniej. Stąd pomysł na dołączenie do kolekcji asortymentu letniego i bardziej swobodnego, m.in. dzianin, polo, garsonek.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €