Delikatesy po włosku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Delikatesy o powierzchni sprzedaży około 150 m2 powstaną w głównych miastach Polski, m.in. w Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Pierwsze punkty powinny być otwarte do czerwca 2007 roku w Warszawie. Na początek będą to sklepy własne, ale brany jest pod uwagę również rozwój we franczyzie.

Oferta delikatesów będzie kierowana do grona ekskluzywnego segmentu konsumentów. Punkty te będą sprzedawać importowane artykuły oferowane przez North Coast, włoskie specjalności regionalne oraz ekskluzywne włoskie wędliny. Sklepy będą również wyposażone w bistra kawiarniane włoskiego typu.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €