Eurotel liczy nowe sklepy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Licząca około 100 sklepów sieć przejmie od konkurencji od 30 do 50 nowych punktów. Pozostałe otworzy we własnym zakresie albo za pośrednictwem franczyzobiorców. Planowane inwestycje będą finansowane głównie z pieniędzy pozyskanych ze sprzedaży akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych, gdzie Eurotel zadebiutował pod koniec 2006 roku.

Potencjalny partner Eurotela powinien posiadać kapitał własny w wysokości co najmniej 25 tys. zł. Za tę kwotę franczyzobiorca sieci dostosuje sklep do standardów sieci i wyposaży w niezbędny sprzęt biurowo-techniczny. W zamian, Eurotel gwarantuje szkolenia pracowników, pomoc w administrowaniu sklepem oraz wsparcie marketingowe i know-how.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €