Eurotel liczy nowe sklepy
Do końca 2007 roku spółka Eurotel zamierza powiększyć sieć o 50 – 70 salonów.
Licząca około 100 sklepów sieć przejmie od konkurencji od 30 do 50 nowych punktów. Pozostałe otworzy we własnym zakresie albo za pośrednictwem franczyzobiorców. Planowane inwestycje będą finansowane głównie z pieniędzy pozyskanych ze sprzedaży akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych, gdzie Eurotel zadebiutował pod koniec 2006 roku.
Potencjalny partner Eurotela powinien posiadać kapitał własny w wysokości co najmniej 25 tys. zł. Za tę kwotę franczyzobiorca sieci dostosuje sklep do standardów sieci i wyposaży w niezbędny sprzęt biurowo-techniczny. W zamian, Eurotel gwarantuje szkolenia pracowników, pomoc w administrowaniu sklepem oraz wsparcie marketingowe i know-how.
(aw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...