Dobry wynik Gino Rossi

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Gino Rossi spółka produkująca i sprzedająca obuwie zanotowała w 2006 roku sprzedaż większą o 24,06 proc. od zakładanej. Przychody ze sprzedaży wyniosły 117,5 mln zł, a prognozy zakładały sprzedaż na poziomie 112,33 mln zł. Na rezultat złożyły się też wyniki osiągnięte, przez firmę Simple Creative Products, którą Gino Rossi przejął w 2006 roku.

- Naszym głównym celem na 2007 rok jest zwiększenie sprzedaży, rozbudowa sieci salonów oraz wzmacnianie pozycji marek na rynku w Polsce oraz za granicą – mówi Maciej Fedorowicz, prezes zarządu Gino Rossi.

Spółka zaliczana jest do grupy czołowych producentów i dystrybutorów obuwia w Polsce. Gino Rossi ma sieć 84 sklepów w Polsce i 20 za granicą. W ubiegłym roku przedsiębiorstwo powiększyło sieć o 20 sklepów, w tym 11 marki Gino Rossi, 6 marki Vanita i 3 marki Geox. W ofercie spółki jest obuwie marek Gino Rossi, G&R, Vanita oraz Geox. Połowa asortymentu spółki powstaje w Słupsku, pozostała część kolekcji produkowana jest we Włoszech.

Po przyłączeniu do GR firmy Simple powstać ma grupa modowa Gino Rossi, która oferować będzie nie tylko obuwie, odzież damską i galanterię skórzaną, ale także odzież męską.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €