Teletorium - notowane

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Prospekt już trafił do Komisji Nadzoru Finansowego. Teraz trzeba tylko czekać na decyzję. Jeśli komisja zaakceptuje prospekt, Teletorium będzie pierwszą notowaną na giełdzie siecią, która nie jest dilerem żadnego z operatorów.

Teletorium powstało w marcu 2004 roku, jako pomysł na biznes dla wszystkich. Obecnie pod marką działają 22 salony. Teletorium nie posiada własnych salonów, wszystkie jednostki należą do franczyzobiorców. Punkty sieci są zlokalizowane w średnich miastach i zazwyczaj mają powierzchnię około 20 m2. Średnio nakład na inwestycje waha się od 17 do 35 tys. zł i zależy od wielkości powierzchni handlowej oraz kosztów wyposażenia.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €