Szop Pracz wydaje gazetkę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Szop Pracz, sieć sklepów z artykułami chemicznymi rozpoczęła w połowie stycznia wydawanie własnej gazetki. Pismo trafia do osób prowadzących sklepy sieci. Można w nim przeczytać porady na temat prania oraz informacje o produktach promocyjnych dostępnych w sklepach sieci.

Szop Pracz istnieje na rynku od 2003 roku i liczy 320 sklepów. W 2007 powstały dwa kolejne: w Grudziądzu oraz Choszcznie. W punktach Szopa Pracza można kupić produkty pod markami własnymi: Clovin, Clever, Spiro, Trix, Actis, Wc Cloper. Wszystkie produkty klienci mogą kupić „na wagę" oraz „na litry". W planach na bieżący rok jest dalsze rozszerzanie asortymentu. Dostępne mają być m.in. produkty dostawców zewnętrznych.

Przedsiębiorcy, którzy chcieliby otworzyć sklep muszą prowadzić własną działalność gospodarczą, dysponować lokalem o powierzchni min. 20 m2. Według szacunków inwestycja kosztować będzie ok. 8 tys. zł.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €