Markowy toast

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Franczyzobiorczyni prowadzi sklep o powierzchni 137 m2. W ciągu kilku pierwszych dni w sklepie zakupów dokonywały głównie kobiety. Właścicielka liczy na dalszy wzrost zainteresowania. Aby wypromować markę, 18 stycznia w lubelskim klubie Czekolada odbędzie się impreza sponsorowana przez SELA. Będą drinki o nazwie SELA, pokaz tańca nowoczesnego wykonany przez zespół w ubraniach SELA oraz prezentacja strojów firmowych na ekranach telewizyjnych. O sklepie SELA będzie opowiadał DJ klubu.

W Polsce SELA obecna jest od lipca 2006 r. Najpierw założyła biuro a następnie pierwszy salon firmowy w warszawskim centrum handlowym Reduta. Franczyzodawca deklaruje otwarcie kilkunastu punktów na zasadach franczyzy w miastach pow. 50 tys. mieszkańców oraz kilku własnych. Od 1991 roku firma otworzyła ponad 550 sklepów na świecie. Większość z nich prowadzą franczyzobiorcy.
(kiw)