Carrefour Express rusza na stacje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć hipermarketów chciałaby przejąć zarządzanie sklepami zlokalizowanymi przy stacjach benzynowych i prowadzi już rozmowy z potencjalnymi partnerami. Przystacyjne placówki handlowe przyjęłyby prawdopodobnie logo Carrefour Express. Carrefour musiałby zadbać również o dostawy i dobór asortymentu. Na stacjach paliwowych pojawiłyby się m.in. produkty z marką własną sieci.

Przejęcia małych sklepów przy stacjach paliwowych jest częścią strategii sieci. Carrefour Polska zapowiedział rozwój nowego formatu: sklepów o powierzchni od 60 do 500 m2 działające w systemie franczyzy. Niewykluczone, że sklepy przy stacjach będą również prowadzone przez franczyzobiorców.

Wejście sieci Carrefour w nowe, mniejsze formaty sklepów jest wynikiem nasycenia miast sklepami wielkopowierzchniowymi.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €