Polski klimat służy skórze
- o rynku odzieży skórzanej i futer mówi Norbert Rachtan, dyrektor sprzedaży DERRI.
Firma DERRI działa w Polsce od 2001 roku, zna już więc rynek. Czy Państwa zdaniem Polacy chętnie noszą odzież skórzaną i futra?
Popularność odzieży skórzanej i futer systematycznie rośnie. Do odzieży skórzanej przekonują się klienci, którzy dotychczas nie byli nią zainteresowani. Znajdują w sklepach coraz bardziej wyszukane propozycje, dalekie od klasycznego pojęcia skórzanej kurtki czy futra. Elementem sprzyjającym jest także polski klimat – naszą odzież można nosić w zasadzie przez trzy sezony.
Dlaczego DERRI zdecydowała się poszerzyć ofertę o tekstylia i buty? Jakie to będą marki?
Niezależnie od rosnącej popularności odzieży skórzanej i futer, koniec marca wiąże się z nieco mniejszym popytem na skóry. Chłodny kwiecień może być jeszcze dobry pod względem sprzedaży, ale w maju i czerwcu mało kto kupuje skóry i futra. Wprowadzenie tekstyliów jest naturalnym uzupełnieniem naszej oferty handlowej. Właśnie dlatego w naszych sklepach pojawiły się marki: Mithat, Vivid i Tergan. Mithat - jest największym w Turcji producentem garniturów damskich i męskich współpracującym z Banana Republic, Burberry, Max Marą i Zarą. Vivid - jest najbardziej rozpoznawalnym turecką marką tekstylną w segmencie odzieży „smart casual” dla młodych kobiet. Tergan to marka akcesoriów skórzanych specjalizująca się w klasycznej galanterii męskiej. W roku 2007 planujemy wprowadzenie kilku marek oraz obuwia.
Wprowadziliście też nową ofertę dla franczyzobiorców. Jakie są jej warunki?
Proponujemy cztery modele sklepów różniących się powierzchnią i asortymentem. Modele te są skrojone na miarę miast różnej wielkości. Dzięki temu sklepy będą lepiej dopasowane do chłonności lokalnego rynku, mniejsze będą również koszty inwestycji dla franczyzobiorcy. Pierwszy model to sklepy wyłącznie z odzieżą skórzaną (powierzchnia - 80 m2), w drugim modelu będzie sprzedawana odzież skórzana i tekstylna dla kobiet, a w trzecim - tylko dla mężczyzn. Te salony będą liczyły do 150 m2. Czwarty, największy salon (200 m2) oferuje pełny asortyment: skóry, futra, odzież tekstylną dla kobiet i mężczyzn oraz akcesoria skórzane.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...