Sukces-Zamocowania w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sukces-Zamocowania istnieje od 1996 roku i posiada obecnie po trzy sklepy własne i franczyzowe. Zajmuje się produkcją i sprzedażą kompleksowych systemów zamocowań (wkręty, śrubki, kołki, zamocowania dachowe). W swojej ofercie ma marki takie jak Tox, Gunnebo, Fisher, Magna oraz Cesar. Jest ewenementem na rynku sprzedaży tego typu produktów, ponieważ jako jedyna firma z branży rozwija się poprzez franczyzę. Szacowany przez przedstawicieli firmy okres zwrotu inwestycji to ok. 24 miesiące.

W przyszłości Sukces-Zamocowania chce rozwijać sieć franczyzową w całej Polsce. Na razie jednak skupia się na poszukiwaniu franczyzobiorców na południu kraju. Szczególnie interesuje się Śląskiem, Małopolską i Podkarpaciem. Zawarła również umowę z lokalną firmą, która ma poprowadzić kampanię pozyskiwania biorców.

Osoba, która jest zainteresowana otwarciem sklepu pod szyldem firmy musi dysponować kwotą 100 tys. zł potrzebną na rozpoczęcie działalności. Opłata wstępna wynosi 3 tys. zł. Do tego dochodzi 7 tys. zł na reklamę i marketing. Pozostała część – 90 tys. zł, to koszt zatowarowania sklepu. Franczyzodawca nie pobiera opłaty bieżącej. Franczyzobiorca musi odprowadzać na jego rachunek comiesięczną opłatę na fundusz marketingowy, która wynosi 2 proc. obrotu, jednak nie może to być kwota mniejsza niż 200 zł.

Firma rozwija sieć w miastach od 30 do 150 tys. mieszkańców. Wskazane jest, aby biorcy sami poszukiwali odpowiedniej lokalizacji, jednak wymagana jest akceptacja ze strony dawcy. Minimalna wielkość pomieszczenia, w którym prowadzona będzie działalność to 60 m2 powierzchni handlowej. Jeśli franczyzobiorca dysponuje własnym lokalem, nie ponosi żadnych kosztów przystosowania go do wymogów sieci. Franczyzodawca dostarcza bowiem farby do pomalowania sklepu i urządza go na własny koszt. Franczyzobiorca w pakiecie franczyzowym otrzyma lady sprzedażowe i regały, a także gotowe materiały reklamowe, banery oraz szyldy (zewnętrzne i wewnętrzne).

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €