AB agentem Polkomtela

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Na mocy podpisanej umowy w wybranych punktach sieci franczyzowej Alsen pojawią się telefony komórkowe większości producentów. Aparaty będą oferowane zarówno w wolnej sprzedaży, jak i w promocjach organizowanych przez operatora sieci Plus. Za pośrednictwem partnerów sieci Alsen klienci będą mogli również podpisywać umowy z operatorem.

Wejście na rynek telekomunikacyjny to element strategii AB, która zakłada wykorzystanie potencjału rynków IT, elektroniki użytkowej i telefonii komórkowej. Rozwój w trzech segmentach rynku ma utrzymać rentowność spółki. W 2005 roku przychody osiągnęły blisko miliard złotych, a udziały w rynku dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego prawie 12 proc. W br. dystrybutor zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Asortyment AB jest sprzedawany za pośrednictwem niezależnych firm zrzeszonych pod marką Alsen. Partnerzy franczyzowi mają obowiązek zamawiać w AB przynajmniej 40 proc. sprzedawanego sprzętu. (aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €