Bricomarche w Lubaniu Śląskim

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W sklepach Bricomarche sprzedawany jest asortyment do domu i ogrody. Klienci mogą wybierać spośród artykułów związanych z czterema dziedzinami - majsterkowaniem, dekoracją i wyposażeniem wnętrz, budownictwem oraz ogrodem.

Przedsiębiorcy zarządzający sklepami w Polsce twierdzą, że osiągają bardzo dobre wyniki handlowe i planują w przyszłym roku powiększenie sieci o około 20 sklepów. Sklepy Bricomarche mają od 900 m2 do 1400 m2 powierzchni sprzedaży i znajdują się w miejscowościach zamieszkałych przez 20-70 tys. mieszkańców.

Lubański Bricomarche jest zbudowany według standardów sieci. Na powierzchni sprzedaży 1400 m2 znajduje się gama 15 tys. artykułów branży „dom i ogród”. Po 30 proc. zajmują artykuły do majsterkowania i materiały budowlane, natomiast udział artykułów dekoracyjnych i ogrodu w asortymencie stanowi po 20 proc. Jak wszystkie sklepy Bricomarche nowy market w Lubaniu oferuje klientom dział ogrodniczy, który znajduje się w zewnętrznej, liczącej około 1 000 m2 części marketu. Dla mieszkańców 23. tysięcznego Lubania zbudowano parking dla 80 samochodów. Robiąc zakupy w tym sklepie, będą mogli zaopatrzyć się równocześnie w produkty spożywcze w znajdującym się po drugiej stronie ulicy sklepie Intermarche.

(asmoli)
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €