Społem na nowo
Sieć sklepów Społem pracuje nad nowym wizerunkiem. Oprócz zmiany nazwy na Społem Znajomy Sklep, sieć zyska nowe logo i jednolitą wizualizację dla wszystkich placówek.
Krajowa Agencja Handlowa Społem rozpoczęła już zmianę wizualizacji placówek, które będą połączone w sieć Społem Znajomy Sklep. W kilku sklepach wprowadzono już jednolitą kolorystykę i elementy graficzne, a na zewnątrz i wewnątrz placówek umieszczono nowy logotyp.

Prace nad wizualizacją sieci będą następowały stopniowo - w miarę przyłączania kolejnych placówek do sieci Społem Znajomy Sklep. Docelowo, wszystkie placówki sieciowe będą opatrzone kasetonami z nowym logo. Zarówno zewnętrzny wygląd sklepów, jak i ich wystrój - w tym oznaczenia cenowe oraz plakaty informujące klientów o bieżących promocjach - będą utrzymane w tym samym stylu. Ponadto, pracownicy sklepów otrzymają odzież roboczą oznaczoną logotypem Społem Znajomy Sklep, a towary kupowane przez klientów będą pakowane w firmowe torby reklamowe.
- Jednym z głównych celów rebrandingu jest nadanie sklepom wspólnego wizerunku, tak by były one łatwo identyfikowane przez klientów, jako placówki należące do jednej sieci – twierdzi Joanna Kwiczor, Dyrektor Marketingu w Krajowej Agencji Handlowej Społem.
Sieć Społem swoim zasięgiem obejmuje ponad 4 tysiące sklepów detalicznych o łącznej powierzchni sprzedażowej ponad 725 tys. m2. (aw)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


