Społem na nowo

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Krajowa Agencja Handlowa Społem rozpoczęła już zmianę wizualizacji placówek, które będą połączone w sieć Społem Znajomy Sklep. W kilku sklepach wprowadzono już jednolitą kolorystykę i elementy graficzne, a na zewnątrz i wewnątrz placówek umieszczono nowy logotyp.

Prace nad wizualizacją sieci będą następowały stopniowo - w miarę przyłączania kolejnych placówek do sieci Społem Znajomy Sklep. Docelowo, wszystkie placówki sieciowe będą opatrzone kasetonami z nowym logo. Zarówno zewnętrzny wygląd sklepów, jak i ich wystrój - w tym oznaczenia cenowe oraz plakaty informujące klientów o bieżących promocjach - będą utrzymane w tym samym stylu. Ponadto, pracownicy sklepów otrzymają odzież roboczą oznaczoną logotypem Społem Znajomy Sklep, a towary kupowane przez klientów będą pakowane w firmowe torby reklamowe.

- Jednym z głównych celów rebrandingu jest nadanie sklepom wspólnego wizerunku, tak by były one łatwo identyfikowane przez klientów, jako placówki należące do jednej sieci – twierdzi Joanna Kwiczor, Dyrektor Marketingu w Krajowej Agencji Handlowej Społem.

Sieć Społem swoim zasięgiem obejmuje ponad 4 tysiące sklepów detalicznych o łącznej powierzchni sprzedażowej ponad 725 tys. m2. (aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €