Franczyza w czekoladzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
W kawiarenkach Chocoffee klienci mogą m.in. kupić praliny, czekolady, a także napić się kawy, gorącej czekolady bądź koktajlu czekoladowego. Działająca od 28 października br. franczyzowa kawiarnia znajduje się w pobliżu wrocławskiej starówki. Wkrótce następny franczyzobiorca otworzy kolejny punkt Chocoffee – również we Wrocławiu.

fot. Jacek Sikora

Tradycje firmy Chocoffee sięgają 1927 roku, kiedy to Władysław Sikora zdał egzamin mistrzowski i zaczął pracować jako piekarz, później cukiernik. Jego syn Leon Sikora poszedł w ślady ojca. Od 1961 roku prowadził cukiernię i lodziarnię w Świdnicy. W 2003 roku cukiernia została przekazana kolejnemu pokoleniu – wnukowi Jackowi Sikorze.
- Po dwóch latach postanowiłem przekształcić firmę w Manufakturę Czekolady i zmienić nazwę na Chocoffee. Od wielu lat podpatruję, jak francuscy mistrzowie gastronomii przygotowują desery. Gdy odwiedziłem maleńką czekoladziarnię w Pontivy postanowiłem, że w Polsce otworzę podobną firmę – mówi Jacek Sikora.

Chocoffee planuje otwierać kolejne kawiarenki w miastach zamieszkałych przez minimum 200 tys. mieszkańców. Priorytetowe miasta to Kraków, Poznań, Szczecin, Warszawa, Łódź, Gdańsk, ale także miejscowości turystyczne – np. Zakopane. Potencjalny franczyzobiorca firmy musi dysponować lokalem o powierzchni 60-120 m2 oraz kapitałem w wysokości minimum 150 tys. zł.

(asmoli)
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €