Albert razy dwa

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Pierwszy Albert mieści się na poziomie – 1, a drugi na pierwszym piętrze. Dwa Alberty zajmują łącznie ponad 4 tys. m2. Większy sklep mieści się na pierwszym piętrze. Klienci znajdą tu wszystkie powszechnie kupowane produkty, a także wytworne np. pięćdziesięcioletnią brandy, szynkę parmeńską, francuskie sery kozie Soignon, słowackie bryndze i oscypki, kalmary, ośmiornice, żywe homary kanadyjskie, a także ryby z mórz południowych – dorada, wilk morski, rekin. Drugi Albert stworzony został z myślą o podróżnych. Znajduje się na poziomie peronów. W drodze na dworzec PKP i PKS klienci mogą zrobić niezbędne zakupy, a także zaopatrzyć się w przekąski na podróż – dostępne są m.in. kanapki.

Ahold Polska otwiera supermarkety w prestiżowych centrach handlowych, ale nie zapomina również o potrzebach klientów mieszkających na peryferiach miast.
- Galeria Mokotów w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Galeria Krakowska - tam mieszczą się nasze flagowe supermarkety. Wkrótce czeka nas równie spektakularne otwarcie. Kolejny Albert będzie działać w Złotych Tarasach, w samym sercu Warszawy. Supermarkety ruszą też w innych częściach stolicy – w Ursusie i na Jelonkach, a także w podwarszawskim Pruszkowie – mówi Kef van Helbergen, dyrektor generalny Ahold Polska. (asmoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €