Vento Milano w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Kubex, zarządca sieci Vento Milano poszukuje partnerów, którzy chcą otworzyć sklep z odzieżą tej marki, na terenie Polski w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.

Koszt inwestycji w przypadku sklepu partnerskiego kształtuje się w granicach 33 tys. zł. W tę kwotę wliczone są koszty zagospodarowania sklepu – 8 tys. zł i pierwszego zatowarowania – 25 tys. zł.

Istnieje również możliwość podjęcia współpracy z firmą Kubex w innej formie, mianowicie urządzenie stoiska partnerskiego, w istniejącym już sklepie wielomarkowym. W tej opcji koszty jakie musi ponieść potencjalny współpracownik kształtują się w granicach 15 tys. zł. Jest to kwota potrzebna na zatowarowanie. W tym systemie franczyzodawca oferuje partnerom nieodpłatnie stojak do ekspozycji kolekcji oraz logo firmy.

Firma powstała w Duseldorfie - istnieje od 1985 roku. Od roku 2000, po wykupieniu przez włoską firmę Milano, działa pod obecnym logo z siedzibą w Mediolanie. Vento Milano jest producentem damskich bluzek oraz kolekcji sportowo-weekendowej dla kobiet w wieku 20-70 lat.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €