Nowa szata salonów Atlantic

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Podstawowym założeniem przy projektowaniu nowych salonów Atlantic Mistique było oddzieleniu stref ekspozycji poszczególnych marek w taki sposób, by zachować jednolity charakter butiku. Efekt osiągnięto głównie poprzez działanie światłem oraz kolorem. W strefie marki Mistique użyto światła punktowego, teatralnego, natomiast w strefie Atlantic - żywego i jasnego. Każdej ze stref przypisano odrębną kolorystykę: ciemny fiolet dla marki Mistique oraz turkus dla marki Atlantic. Poszerzono również asortyment. Oprócz bielizny Atlantic i Mistique, w nowych salonach będzie można kupić m.in. szlafroki, kosmetyki kąpielowe, kapcie oraz rajstopy.

Pierwszy butik według nowej koncepcji otworzono w stołecznej Arkadii. W tym roku firma chce otworzyć jeszcze 10 sklepów własnych, w przyszłym kolejnych 15. Planowany okres przemianowania wszystkich własnych placówek na butik Atlantic Mistique ma zająć dwa lata. Obecnie sieć sprzedażowa firmy Atlantic składa się z 25 sklepów firmowych oraz 120 franczyzowych.(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €