Eric Stipa w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Eric Stipa, właściciela międzynarodowej sieci salonów fryzjerskich.
Firma Eric Stipa powstała 20 lat temu we Francji. Posiada dziś sieć salonów fryzjerskich w Belgii, Francji, Monaco, Luksemburgu, Portugalii i Szwajcarii, a od 2002 roku ma swoje salony również w Polsce.
Obecnie w naszym kraju pod szyldem Eric Stipa działają trzy jednostki franczyzowe. Wszystkie mieszczą się w Krakowie. Firma poszukuje franczyzobiorców na terenie całej Polski. Najchętniej podejmie współpracę z działającymi już salonami fryzjerskimi, ale i z nowo otwieranymi również.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3000 Euro. Dodatkowo co miesiąc franczyzobiorca wnosi opłatę w wys. 500 Euro w przypadku ekipy pięcioosobowej, 700 Euro gdy zatrudnia od 6 do 9 fryzjerów, a gdy w salonie zatrudnionych jest powyżej 10 osób opłata wynosi 900 Euro. Nie ma stałych opłat na fundusz marketingowy, jednak franczyzobiorca musi obligatoryjnie zakupić 500 egzemplarzy gazetki sezonowej, dystrybuowanej przez franczyzodawcę, jak również karty klienta, ulotki promocyjne nowego salonu i wizytówki. Jest to koszt ok. 2 tys. zł.
Jak deklarują przedstawiciele sieci, aby rozpocząć współpracę z firmą Eric Stipa nie trzeba posiadać dużego zaplecza finansowego, pod warunkiem, że posiada się już działający salon fryzjerski. Koszty związane z dostosowaniem lokalu do wymogów sieci kształtują się w przedziale 10-100 tys. zł, w zależności od stanu technicznego lokalu, w którym wykonywane będą usługi fryzjerskie.
Wystrój wnętrza oprócz wymogów kolorystycznych jest sprawą indywidualną franczyzobiorcy. Zależy również od tego, jaką kwotą potencjalny biorca licencji dysponuje. Wymaga się od niego zakupienia biało-czarnych strojów dla fryzjerów, zestawu fotografii z kolekcji Eric Stipa oraz specjalnych szczotek i nożyczek, którymi pracuje się w salonach sieci w całej Europie. Dwa razy w roku odbywają się obowiązkowe szkolenia dla fryzjerów z zakresu nowych technik strzyżenia i pokazy nowych kolekcji w Paryżu.
Szacowany przez przedstawicieli okres zwrotu z inwestycji to 1,5-2 lata – w przypadku otwarcia nowego salonu, w przypadku przyłączenia do sieci już istniejącego – okres ten skraca się do pół roku.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej